Контактний телефон:
+38 (0332) 288-888 (багатоканальний)
Хто володіє зв’язком,
той володіє світом.
  IP-телефонія Реклама

Що це таке
Історія
Переваги
Якість
Реєстрація
Послуги (АВН, голосове меню)
Підключення

Якість

Якість зв'язку можна оцінити наступними основними характеристиками:

1. рівень спотворення голосу;

2. частота "зникання" голосових пакетів;

3. час затримки (між вимовленням фрази першого абонента і моментом, коли вона буде почута другим абонентом).

Втрачені пакети в IP -телефонії порушують мову і створюють спотворення тембру. У існуючих IP -мережах всі голосові кадри обробляються як дані. При пікових навантаженнях і перевантаженнях голосові кадри відкидатимуться, як і кадри даних. Проте кадри даних не зв'язані з часом і відкинуті пакети можуть бути успішно передані шляхом повторення. Втрата голосових пакетів, у свою чергу, не може бути заповнена у такий спосіб і в результаті відбудеться неповна передача інформації. Передбачається, що втрата до 5% пакетів непомітна, а понад 10-15% — недопустима. Причому дані величини істотно залежать від алгоритмів компресії/декомпресії.

Час затримки при передачі мовного сигналу можна віднести до одного з трьох рівнів:

• перший рівень до 200 мс — відмінна якість зв'язку. Для порівняння, в телефонній мережі загального користування допустимі затримки до 150–200 мс;

• другий рівень до 400 мс — вважається хорошою якістю зв'язку. Якщо затримки постійно утримується на верхній межі 2-го рівня (на 400 мс), то не рекомендується використовувати цей зв'язок для ділових переговорів;

• третій рівень до 700 мс — вважається прийнятною якістю зв'язку для ведення неділових переговорів. Така якість зв'язку можлива також при передачі пакетів по супутниковому зв'язку.

Поліпшення кодування голосу і відновлення втрачених пакетів дозволило досягти рівня, коли мова розуміється абонентами настільки добре, що співбесідники не здогадуються, що з'єднання відбувається за технологією IP -телефонії. Зрозуміло, що затримки впливають на темп бесіди. Відомо, що для людини затримка до 250 мілісекунд практично непомітна. Для IP -телефонії існують на сьогоднішній день рішення, що не перевищують цю межу, так що розмова фактично не відрізняється від зв'язку по звичайній телефонній мережі.


   
return_links(3); ?>